مزایای داشتن وبسایت شخصی

 

دنیای دیجیتال با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش است. آیا از خود پرسیده‌اید که جایگاه شما در این دنیای دیجیتال کجاست؟ امروزه هر کسی می‌تواند وبسایت شخصی خود را داشته باشد. دیگر شاهد آن نیستیم که تنها شرکت‌های بین المللی و برندهای معتبر وبسایت شخصی خود را داشته باشند. ممکن است که شما مهارت ها، محصول یا خدماتی داشته باشید که قصد دارید آنها را بفروشید؛ اینجاست که داشتن یک وبسایت شخصی به شما کمک میکند تا محصول و یا خدمات خود را به افراد بیشری عرضه کنید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید اوضاع کسب‌و کارتان خوب است و نیازی به داشتن یک وبسایت شخصی ندارید، در ادامه دلیل‌هایی را بیان می‌کنیم که قادر است هرکسی را قانع کند تا به داشتن یک وبسایت شخصی فکر کند.

 

 5 دلیل که باید وبسایت شخصی خود را راه اندازی کنید

 

با در نظر گرفتن اینکه هرکسی می تواند وبسایت شخصی خود را داشته باشد، لیستی از مزایای داشتن وبسایت شخصی را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

 

شانس شما برای پیدا کردن کارفرما را افزایش می‌دهد

باوجود لینکدین و سایر پلتفرم‌های کاریابی، بسیاری از متخصصان و افراد حرفه‌ای با دغدغه‌ی کار پیدا کردن مواجه هستند. تحقیقات نشان می دهد که تنها 40درصد از شرکت‌ها برای یافتن نیروی متخصص به شبکه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند. با داشتن وبسایت شخصی احتمال استخدام شدن شما افزایش پیدا میکند؛ زیرا اطلاعات شما در جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.

 

برای شما یک پورتفولیو دیجیتال محسوب می‌شود

وبسایت شخصی به شما این امکان را می‌دهد تا نمونه کارهای خود را به دیگران نشان دهید و درباره‌ی توانایی‌ها و مهارت‌های خود صحبت کنید. اگرچه که می‌توانید لیست توانایی‌های خود را در رزومه‌تان لیست کنید، داشتن یک پورتفولیو دیجیتال به مردم امکان می‌دهد دقیقا آنچه را انجام داده‌اید ببینند.

 به شبکه سازی کمک می‌کند

برای دستیابی به موفقیت، نیاز به حضور افراد موفق است. ایجاد یک وب سایت شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا این افراد را جذب کنید. وب سایت شخصی شما فضای خصوصی شماست که در آن می‌توانید با افراد از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنید و فرصت‌های تجاری جدید را پیدا کنید. این فرصت‌ها ممکن است حتی در خواب هم به ذهنتان نرسد. به طور کلی، وب سایت شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا به موفقیت و رشد در حوزه‌های مختلف دست یابید.

 به برند سازی کمک می‌کند

با داشتن یک وبسایت شخصی، ارزش و هویت خود را به عنوان یک فرد حرفه ای به دیگران معرفی می‌کنید. با داشتن وبسایت شخصی، نه تنها مهارت‌های خود را تبلیغ می‌کنید بلکه برای خود برند سازی انجام می‌دهید. این‌کار فرصت های بیشماری را برای شما به همراه می‌آورد.

شما را از سایر متخصصان متمایز می‌کند

تعداد بسیار زیادی از افراد متخصص، فقط از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام برای بازاریابی برند خود استفاده می‌کنند. اما داشتن یک وبسایت شخصی، شما را در مقایسه با دیگران شخصی نوآور جلوه می‌دهد و باعث می‌شود که مخاطبان بیشتر تحت تاثیر شما قرار بگیرند.

 

سخن آخر

همانطور که گفته شد، یک وبسایت شخصی به شما امکان می‌دهد تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، فرصت‌های تجاری جدید را شناسایی کنید و از دانش و تجربیات خود به نحو بهتری بهره ببرید. با این کار می‌توانید خودتان را به عنوان یک فرد موفق و حرفه‌ای معرفی کنید و به رشد و توسعه شخصی خود بپردازید. در کل، داشتن وبسایت شخصی گامی موثر در مسیر رسیدن شما به اهداف شخصی و حرفه‌ای‌تان محسوب می‌شود.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *